Gewoon stabiel en de kracht van liefde -96

Donderdag was het alweer tijd om naar het Haga te rijden. Met zoveel verschillende dokters, die niet altijd met elkaar te combineren te zijn, rij ik heel wat af naar het Haagsche.

Dit keer was het gelukkig bij mijn oude vertrouwde CF-team. Het blazen van de longfunctie verliep goed. Bij de vierde poging kreeg ik mijn 'stabiele score' te pakken en kon ik tevreden achterover leunen. De arts was tevreden en ik uiteraard ook.

Mijn PAC werd nog even doorgespoten en er werd een soort 'champignon' op mijn buik geplaatst voor een glucosemeting. Omdat ik de laatste tijd eigenlijk standaard hypo's heb na de sporttraining zijn we benieuwd wat mijn waarden eigenlijk doen. Dus ben ik nu zes dagen gebonden aan de champignon, of eigenlijk is de champignon op mij geplakt :).

Voor het eerst sinds lange tijd hoef ik pas over drie maanden terug te komen, uiteraard mits het goed gaat. Ik ging als een gelukkig mens naar huis.

's Middags kreeg ik van een vriendin van vroeger een prachtige foto voor 'de kracht van liefde' toegestuurd. Zij is heel creatief met bloemen en maakte deze geweldige foto voor me:

Wat een prachtige foto en wat een geweldig hartje. Toen ik goed keek, zag ik er zelfs twee!!
Zie jij ze ook? Het zijn niet de stipjes in de bloem. En beide hartjes zitten vrij gecentreerd in de foto.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267