Gewoon de kracht van liefde -87

Twee weken geleden ging Sebastiaan voor een aantal dagen naar het buitenland. Bij mij ontstond het doldwaze idee om samen met Vic een nachtje naar een hotel te gaan.
Het probleem was echter dat hij op vrijdag tot laat een feestje had en we op zondag een feestje van mijn ouders hadden.

Dus uiteindelijk besloten we in een hotel, drie kilometer bij mijn ouders vandaan (wat een giller!) een nachtje weg te boeken voor de zaterdag. Alleen de voorpret was al reuze!

Op de zaterdag zelf genoten we eerst van het 'zoeken van schatjes' (geocaching) om daarna vol verwachting naar het hotel te rijden. We keken samen in het grote bed een film op Netflix. Daarna ging Vic zwemmen (zijn grootste wens bij de boeking was dat het hotel een zwembad moest hebben). 's Avonds gingen we uitgebreid douchen en samen uit eten in het dorp.
Na mijn avondverneveling keken we verder naar de film en vielen samen in slaap.

De volgende ochtend sliepen we heerlijk uit en keken de film af in bed om vervolgens uitgebreid te ontbijten. We hadden een late check out en rommelden dan ook heerlijk aan.
We genoten samen, het was één groot feest. Vic zei ook op zaterdagavond; 'ik vind het echt iedere seconde leuk. En ik verheug me er steeds weer op wat hierna dan komen gaat'! Mooie vent!

Foto is gemaakt door allerliefste E.
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267