Gewoon een Haagsch bezoekje.

Net voordat de zomervakantie gaat beginnen, wilde de longarts me nog een keertje op de poli zien.
Dus ging ik gisteren weer op pad voor een retourtje Den Haag.

Mijn longfunctie was stabiel gebleven, ik blies nagenoeg hetzelfde als het vorige bezoek. We spraken natuurlijk ook over het hele orkambi gebeuren. Over de teleurstellende berichten maar ook over de hoop die we hebben dat het wel vergoed gaat worden.

Vanwege mijn diabetes mocht ik mij gisteren eveneens melden bij de oogarts. Het blijkt dat ik geweldige ogen heb (dat dan weer wel..). Ze zijn helemaal rond en ik heb voor 120% zicht.
Ik wist ook niet dat het kan...

Volgende week moet ik nog voor mammografie en naar de chirurg en daarna kan de zomervakantie echt gaan beginnen. Heerlijk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261