Gewoon de kracht van liefde -53

Ik ben geen mens voor de winter. Ik heb een hekel aan kou, ik word niet blij van sneeuw en schaatsen kan ik niet. Ook de herfst is zeker niet mijn seizoen. Ik kijk over het algemeen niet uit naar vallende blaadjes (hoewel de kleuren van de herfst meestal prachtig zijn), regenachtige dagen en de warme kleren weer uit de kast halen.

Ik word blij van het voorjaar. Van al het groen dat langzaam ontluikt, het zonnetje dat er net door probeert te piepen, de momentjes die je onder een dekentje buiten mee kunt pikken. De lente begint gevoelsmatig als de boom voor ons huis haar prachtige bloesem laat zien. Een voorbode voor een mooie zomer...

Ieder jaar weer en elke dag dat ze bloeit, sta ik even onder deze boom en kijk naar boven. Wat een pracht! En ieder jaar weer neem ik er foto's van, gewoon omdat ik er zo blij van word.
Ook dit jaar nam ik weer foto's, maar pas later en na het draaien van mijn foto zag ik het opeens...
De kracht van liefde!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261