Gewoon de kracht van liefde - 50

Wat een fijne week was het. Voor het eerst sinds mijn ontslag uit het ziekenhuis mocht ik de zuurstoftank een klein tikkie terug draaien in de sportschool. Op de loopband mocht ik in plaats van met drie liter, met tweeënhalf liter gaan wandelen.

En hoewel het een kleine stap lijkt, voelt het als een heel grote beloning! Een beloning die ook goed uitpakte omdat mijn saturatie net goed genoeg bleef. Top!

Vrijdag vierde ik mijn verjaardag; 38 jaar oud geworden. Ik had een fijne dag. Lieve mensen kwamen op bezoek. Ik maakte heel enthousiast zelf stroopwafeltaart en citroencake die beiden aardig gelukt waren en de zon scheen. Dus we konden fijn buiten zitten met elkaar.

En dan dit weekeind; wat een weertje! En hoewel ik mijn snelheid een flink stuk terug moest draaien (en ik ben al zo traag in alles de laatste maanden) was het goed vol te houden. Ik genoot met een haakwerkje in de zon, van mijn kind dat zeiknat was van een waterpistolengevecht, van een onverwachtse BBQ en van het fijne buiten zijn.

Verder zag ik van de week tijdens het boontjes doppen het volgende. Heb jij het al eens gezien?

Reacties

  1. Ohhhh toch helemaal vergeten.
    We waren allebei jarig. Yeah!! Nog van harte hoor.
    Heel veel liefs 😙

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, dat is waar! Jij ook nog van harte lieve Esther! 😘

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267