Gewoon meivakantie.

In de tweede week van de meivakantie gingen Vic en ik samen met vriendin E. en haar kinderen een midweekje naar de camping. We huurden een stacaravan en genoten van een paar heerlijke dagen buiten leven. En hoewel de nachten behoorlijk koud waren, werd naarmate de week vorderde de temperatuur buiten steeds beter.

We zochten schatjes in de buurt (geocachen!), gingen midgetgolfen en zwemmen. De kinderen gingen van speeltuin naar speeltuin op het park, haalden 's ochtends vol trots de kaiserbroodjes en lagen 's ochtends vroeg samen te giechelen in bed.



 
En ik? Ik was me er weer zo bewust van hoe fijn het was dat we dit konden doen. Dat ik het volhield.
En ja.., soms is het even aanpassen, net even andere keuzes maken, maar ik kon wel gewoon weg!
 
We hebben onwijs genoten! Van het domweg aanrommelen, het buiten zijn en alle gezelligheid.
Thanks E. voor de fijne week!

Reacties

  1. Wat heerlijk om te lezen dat je zo hebt genoten van het 'gewone' leven. Lekker op de camping genieten van de buitenlucht.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261