Gewoon mama en de kracht van liefde -46

Toen ik nog een jong meisje was, wist ik het heel zeker. Als ik later groot was, wilde ik geen kinderen! Ik ging hard werken, geld verdienen en mijn man? Die werd huisman.

Hoe anders heeft het uitgepakt...! Na jaren met veel plezier gewerkt te hebben, zit ik nu thuis. Ik ben de 'huisvrouw' geworden. Ik heb een hardwerkende man. En, last but not least, ik ben moeder geworden!

Moeder van het allerliefste kind van de hele wereld.

Het moederschap zit in mijn lijf; mijn liefde voor ons mannetje voel ik in elke vezel van mijn lichaam. Ik kan me oprecht niks leukers bedenken dan dat ik moeder mag zijn van Vic. Dat er zo'n mooi mensje bestaat dat uit onze liefde voor elkaar is gegroeid.

Een kind dat mij 'mama' noemt. Een jongen van wie wij mogen meemaken hoe hij groeit, zich ontwikkeld. Een mannetje dat zo veel plezier en blijdschap geeft in het dagelijks leven. Een lieverd die zo prachtig in het leven staat en ons leven en gezin zo compleet maakt.

Fijne Moederdag!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267