Gewoon de kracht van liefde - 39

Zojuist plaatste ik ook al de volgende vraag op Twitter, maar ook nog even hier een poging.

De laatste maanden heb ik het dagelijks koud. Met name handen en voeten zijn niet warm te krijgen, maar ook mijn lijf heeft moeite om op temperatuur te komen. Zittend op de bank met mijn dikste trui en een fleecedekentje is het te doen, maar dat is 24 uur per dag ook niet erg handig.
Paracetamol helpt goed, het haalt binnen een uur de kou weg en na vijf, zes uur kan ik weer bij gaan slikken voor de volgende ronde.

Is dit nu een CF-kwaal? Komt het door de diabetes? De overgang? Wie kan me helpen?

Dan nog de kracht van liefde. Deze kreeg ik van een cyster;

Reacties

  1. Hallo Mara,

    Ik heb hetzelfde. Heb het ook al een tijd zo koud. Ik krijg het met geen mogelijkheid warm. Paracetamol heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb geen diabetes of cf, maar omdat ik dit jaar 46 wordt vermoed ik dat bij mij de overgang de boosdoener is.


    Ik hoop dat je antwoorden en een oplossing op je vraag krijgt!


    Jorien (een tot nu toe stille mee-lezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Jorien,

    Wat leuk en lief dat je reageert! Ja, het blijft zo onduidelijk waar het vandaan komt en eigenlijk heb ik er pas sinds een paar maanden last van. Ik vind het erg vervelend en hoop dat als ik de oorzaak weet, ik er hopelijk iets mee kan.
    Hoop dat jij deze klacht ook kwijt zult raken!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hadden jullie dezelfde lieve bakker als wij 😁 Ik kan de foto niet uploaden maar we hadden precies zo'n zelfde lief hartje in ons brood (ook bruin) ❤ Overigens herken ik dat wel met die paracetamol.. Ik weet ook niet waar het vandaan komt maar vaak komt mijn lichaam gewoon niet op gang om het maar zo te zeggen.

    Xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blij dat jij het ook herkent. Vind het zo typisch. En hoewel het heus niet de ergste kwaal is, vind ik het wel vervelend.
      Lang leve alle lieve bakkers! ;)
      Kus

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267