Gewoon de kracht van liefde -30

Door alle feestdagen was de 'kracht van liefde' er even bij ingeschoten.
Tenminste.. de foto dan! :)

Ik heb domweg genoten van het aanwezig kunnen zijn bij alle kerstdiners.
Om mijn lieve gezin en familie om me heen te hebben.
En dat ik dan de zondag na de kerstdagen een beetje uitgeteld was...Ach, dat is nu dan dus maar zo.
Ik zou bijna vragen; wie niet??

Het mannetje mocht voor zijn vader wat uitzoeken voor onder de boom. Vaak wil hij dan naar de wereldwinkel 'want daar hebben ze van die leuke spulletjes, mama'.

En wat zocht hij uit voor zijn vader???

Een fijne jaarwisseling allemaal! Op naar een nieuw en liefdevol 2016!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261