Gewoon vertrouwen!

De uitslag van de ct-scan is bekend. Mijn linkerlong ziet er nog net zo slecht uit als in 2014 en dat is goed nieuws! Er wordt dus geen verslechtering gezien. Verbetering was, vanwege de verlittekening (fibrose) van de longen, sowieso niet te verwachten. Wel is er een actieve ontsteking zichtbaar in de linkerlong. Morgen ga ik weer blazen en gaan we bepalen wat het verdere beleid zal zijn. Mogelijk switchen we weer van medicatie.

De verwachting is wel dat ik langdurig behandeld zal moeten worden omdat de pseudemonas (bacterie in mijn longen) zich steeds beter gaat wapenen. Bij een eventuele switch betekent dit wel dat ik voorlopig nog wel even moet blijven logeren.

Ik heb er gelukkig weer vertrouwen in. Dokter  H heeft me deze week veel ondersteuning gegeven en er alles aan gedaan om de onrust bij me weg te nemen. Wat een gouden man! Zijn kennis en kunde maar vooral zijn mens-zijn vind ik bijzonder.

Vandaag kreeg ik van zus een kaart met de volgende tekst op de voorkant:
' het komt goed met geluk, vertrouwen en een beetje moed'.
Daar gaan we voor!

Reacties

  1. Nou nou nou het zit niet mee zeg. Hou de moed er idd maar in.
    Ik vind je dapper ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi dappere dame! Nou zeg, t zit zeker ff niet mee! Fijn vorige week even te hebben geknuffeld en heerlijk rondje park in de zon. Ik kom je snel weer opzoeken! Dikke virtuele knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261