Gewoon de kracht van liefde -15

Afgelopen week hadden we gepland om bij allerliefste E. te gaan logeren. Vic en ik keken er al maanden naar uit om samen een paar nachten bij allerliefste E. en haar kinderen te gaan logeren en gewoon heerlijk met elkaar aan te rommelen. We wonen niet heel dicht bij elkaar in de buurt en het dagelijkse leven slokt ons ook op.

Dat neemt niet weg dat we dagelijks contact hebben en allerliefste E. nog dagelijks de kracht van liefde naar me stuurt.

Omdat ik dus hoge koorts had, moest ik met mijn verstand besluiten om niet te gaan. Gevoelsmatig lag dat een stuk lastiger. Gelukkig kon Vic ook alleen gaan logeren bij zijn tante E en haar lieve kinderen.

Tijdens een bezoek aan een pluktuin kochten ze deze prachtige mand voor mij:


Hij doet nu dienst als haakmand, helemaal geweldig!

Reacties

  1. Hoi, hoi wat balen zeg dat je vanwege de koorts niet mee kon op je gezellige tripje. Ik hoop dat je ondertussen al iets baat hebt bij je orale kuur in combinatie met de prednison. Beterschap nogmaals, enne wat een geweldig leuke en lieve mand heb je gekregen.
    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261