Gewoon op tournee...

Ik ben deze week op tournee...

De start was vandaag bij Haga Sportlaan. Ik mocht mijn borst weer laten zien bij de chirurg.
Ik hoef vast niet te vertellen dat de arts weer bleef staan?
De arts bevoelt het hele borstgebied; zowel links als rechts en onder beide oksels. Gelukkig voelde hij ook dit keer geen bijzonderheden.

In juli mag ik weer terug komen voor een mammografie en twee dagen later voor een uitslag-gesprek.

Morgen mag ik mij in het lokale ziekenhuis (Rotterdam) melden voor een eerste controle bij de oogarts. Vanwege mijn diabetes moeten we kijken hoe het met mijn zicht gesteld is. Ik heb begrepen dat we dit nu jaarlijks gaan bekijken. Gelukkig kan dit wel bij een ziekenhuis in de buurt.

Donderdag ga ik op tournee naar Haga Leyweg voor een controle bij de longarts.

Het is best een beetje veel zo'n weekje, ik heb ook geen idee wanneer ik deze week nu het beste kan sporten aangezien de normale dagelijkse dingen ook gewoon door gaan. Maar ach, aan de andere kant moet ik even een weekje veel op pad maar dan heb ik het ook direct weer voor een tijdje gehad!

Verder zijn er gelukkig even geen bijzonderheden te melden.
Hier nog wat fotootjes van een heerlijk middagje uitwaaien met z'n drietjes:

 Van het strand worden we altijd blij!
 Selfie :)
 Er is overal liefde te vinden heb ik geleerd <3
 Prachtige plaatjes!

Het mannetje zeulde meer dan een uur een zware steen mee over het strand. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261