Gewoon on tour!

Dinsdag mocht ik dus door naar de oogarts. Ik trof een aardige arts in opleiding die nog niet wist wat CFRD was (aan CF gerelateerde Diabetes). Gelukkig wist hij wel wat CF was.... ;-P

Na een eerste oogdrukmeting kreeg ik druppels waardoor mijn pupillen na een half uur zo groot als schoteltjes waren, zoals de oogarts later vermeldde. Hij gaf aan dat ik extreem goed reageerde op de druppels en het zeldzaam was dat pupillen zo groot werden!
Ik zag inmiddels niet veel meer. Kon op mijn telefoon geen lettertjes meer lezen en de mistige buitenlucht deed pijn aan mijn ogen. Gelukkig waren alle uitslagen goed.

Met mijn zonnebril op ging ik, op goed geluk, met het openbaar vervoer naar huis. Zonder te kunnen zien of de foto nu echt gelukt was, schoot ik een picje:
Gisteren mocht ik naar de longarts. Samen met de Haagse Blaasbaas behaalde ik weer mooie resultaten; een Fev1 van 70% (1.88 liter). Moet niet gekker worden...
Uiteraard was de longarts tevreden. We hopen dat ik de huidige griepepidemie aan me voorbij laat gaan en vooral zo heerlijk stabiel blijf. En voor het eerst sinds mijn loopbaan in het Haga, hoef ik over drie maanden pas terug te komen bij de longarts!! Woehoeeeeeeee!

Nu ben ik best een beetje moe van alles. Dus even flink pas op de plaats maken nu. Maar dat geeft niet. Ik weet precies waar ik het voor doe!!

Reacties

  1. Wat heerlijk! Een topscore en 3 maanden vrij. Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk voor je zus! Laat de griep maar in midden Nederland! kusje voor mijn zusje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261