Gewoon Sicilië!

Vannacht kwamen we thuis van twee heerlijke weken in Sicilië. Wat hebben we genoten met z'n drietjes. Van het heerlijke eten, het prachtige weer, het fijne hotel, het vele zwemmen, maar vooral van elkaar!

Iedere keer realiseer ik me weer hoe groot de tegenstellingen zijn in ons leven. Hoe ik me voelde toen we vorig jaar op vakantie gingen. Dat ik twee dagen na de vakantie werd opgenomen en een week later mijn borst werd geamputeerd.
Dit jaar gingen we gelukkig met goede berichten op vakantie en dat is toch echt wel een wereld van verschil!

Onderstaand een 'fotoverslagje':
 
We waren nog niet eerder in Sicilië geweest en verbleven in de provincie van Ragusa. We bezochten er een aantal stadjes, zoals hier in Scicli.

We gingen vooral regelmatig naar het strand. Het mannetje zocht krabbetjes met zijn vader, bouwde met mij zandkastelen en we braken samen de golven.
 
Dankzij het geocachen kwamen we op prachtige plekken terecht, zoals hier bij een natuurreservaat.


 

En gestoord als ik ben, ging ik zelfs nog drie keer op pad met mijn BFF Evy! Zo tegen de avond, met het windje, liep ik het pad voor het hotel op en neer.

 
 
Want ja.., als je zo veel lekkers eet is beweging ook wel even nodig. En gek genoeg had ik er ook behoefte aan om even wat te doen. Van vijf keer in de week sporten naar opeens niets, vond ik toch minder prettig dan ik dacht.
 

 Vlakbij was er een buffelboerderij waar we zalige buffelmozzarella konden kopen. Jammie!

Het mannetje vermaakte zich dagelijks met het 'lezen' van Donald Duckjes, ik zocht dagelijks pinterest af naar weer een nieuw kapsel van de dag. Want mijn haar moest omhoog. Het was onwijs lekker weer. Warm, maar niet zo vies warm als het in Nederland kan zijn.

We hebben zo onwijs genoten van een heerlijk ongedwongen vakantie, vol met gezelligheid, zon, zee, strand en limoncello :)







Reacties

  1. Wat ontzettend fijn 'mara' :-)
    En wat een prachtige foto van jullie 3 op het strand ♡

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267