Gewoon 'old school'.

Inmiddels heb ik dus al weer twee weken koorts, maar desondanks proberen we volop te genieten van de meivakantie van ons lieve ventje. Hij kwam een nachtje bij ons logeren, ging bij vriendjes uit logeren en ik mocht een nachtje bij hem logeren..
En behalve logeren genoten we ook met z'n drietjes van een dagje Drievliet. Maar vooral ook van het domweg heerlijk aanrommelen met z'n allen.

Gisteren mocht ik komen proef draaien in het Haga en omdat Sebastiaan moest werken, ging lieve Vic met me mee. Sinds mijn borstoperatie was hij al niet meer in het ziekenhuis geweest gelukkig. Ik probeer mijn poli-afspraken zoveel mogelijk onder schooltijd te plannen zodat hij er zo min mogelijk onder lijdt en de laatste intraveneuze kuren waren gelukkig thuis.

In het kantoortje van J. kreeg ik de fantastische Portaneb uitgereikt. Een vernevelaar uit het jaar nul, die ik een aantal jaar geleden opgelucht retourneerde toen ik overging op de I-neb. Later kreeg ik ook nog een eFlow. Twee prachtige, kleine apparaten die over het algemeen in een 'zucht en een scheet' de medicatie vernevelt.
Echter vanwege allerlei verzekeringskwesties moet ik de Meronem vernevelen met een 'old school' Portaneb. Het ding is een echte 'lawaai-papegaai' en ik zit weer vast aan het stopcontact.
Het sprayen ging gelukkig goed, dus nu staat de Portaneb te pronken in onze woonkamer.

Zoals ik het heb begrepen zou ik over twee weken de eerste resultaten moeten kunnen merken.
Tot die tijd staan er nog wel wat bezoeken aan het Haga gepland. Een bezoekje aan de oncoloog en de deelname aan een medisch onderzoek staan nog op het programma.
Tuurlijk..., ik zou me eens gaan vervelen...!

Reacties

  1. Wat ellendig steeds die koorts. Hoop ieder geval dat je je er niet super ellendig bij voelt.
    Ik ben benieuwd naar met wat voor onderzoek je mee (mag) gaat doen? Groetjessssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Astrid! Nou niet heel interessant hoor... Ik mag twee dagen komen proefdraaien voor het vernevelen van medicatie op twee verschillende spray-apparaten. Fijn weekend! x

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267