Gewoon sinterklaasje.

Natuurlijk is ook hier de sint-voorpret los gebarsten. Vic vindt het heerlijk om het huis te versieren en zelf allerlei knutsels te bedenken en te maken. Dus een week voor de intocht begonnen we samen al aan de styling van het huis ;).

Ook het Sinterklaasjournaal kijken we trouw. Iedere ochtend kijken we (in de herhaling) het journaal. Reuze knus; hij met zijn ontbijtje, ik met mijn eerste bakje koffie.

Afgelopen zaterdag haalden ook wij Sinterklaas binnen. Samen met zijn nichtjes, mijn zus en ik gingen we naar een dorpje in het midden van het land waar Sint aankwam in een bootje. Helemaal knus en kneuterig. Daar word ik blij van!

Hier ziet Vic Sinterklaas opeens aankomen. Zie hem zwaaien... :)
 Kijk, daar is hij dan; Sinterklaas met zijn pieten
Hij had een Sinterklaasboot geknutseld. Daar hebben we een foto van gemaakt en die wilde hij graag aan Sinterklaas geven. Bij deze dus!

's Avonds wilde hij natuurlijk zijn schoen zetten. En alhoewel hij eigenlijk te moe was om nog fatsoenlijk een liedje ten gehore te brengen, zat er 's ochtends toch een cadeautje in zijn schoen; sokken van Planes. Hij was er reuze blij mee.
Toen hij maandag naar school was geweest, merkte hij wel op: 'alle kinderen hadden speelgoed gekregen en ik sokken'.... Hahahaha!

Vanavond heeft hij weer zijn schoen gezet. Zijn verlanglijstjes (jawel...twee...) liggen er bij. Hij zegt er wel bij; 'ik weet dat ik niet alles krijg, maar dan kan Sint kiezen'. En daarnaast zit er een flinke peen in zijn schoen voor het paard. Zal het hem opvallen als we morgen hutspot eten ;) ???

p.s. vandaag ben ik weer in het Haga geweest (mijn wekelijkse uitje..). Ik blies een nagenoeg zelfde longfunctie als vorige week. We gaan nu eerst de Aspergillus aanpakken met een anti-schimmel medicijn. Er wordt vermoed dat er bij mij sprake is van Aspergillus Bronchitus. Over zes weken gaan we verder praten over de insuline. Alles stap voor stap, gaf de arts aan.

Reacties

  1. Fijn dat hij wel door heeft dat hij niet alles kan krijgen wat op zijn lijstje staat, dat is hier nogal een drama bij Ruben ;-)
    Super dat je dezelfde longfunctie blies... wijze man die dokter. Stap voor stap! Sterkte met alle stappen en daarnaast geniet van deze gezellige dagen
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261