Gewoon Geweldig!

Op 3 juni (inderdaad: afgelopen maandag) werd ik 35 jaar oud.

Sinds ik fysiek steeds meer aan het kwakkelen ben geslagen, zijn lief en ik ons nog meer bewust geworden hoe bijzonder het is als je (ik in dit geval) ieder jaar weer een jaartje ouder mag worden. Dus pogen we zeker mijn verjaardag jaarlijks te vieren.
We vieren 'ieder jaar het leven'!

Dit jaar kondigde lieve Sebastiaan aan dat hij graag een feest voor me wilde organiseren. Het enige dat hij van mij nodig had was een gastenlijst. Dus die leverde ik in.
Op een zeker moment werd duidelijk dat het feest daadwerkelijk plaats zou vinden op 3 juni en een aantal dagen van te voren kreeg ik te horen dat ik om vijf uur in mijn galajurk (...) klaar moest staan.
Nu werkt Sebastiaan bij Van der Loo Party en Business Events dus ik wist zeker dat hij weet hoe hij een feestje moet organiseren.

Nou.... dat bleek!!!!

Het feest vond plaats in een klein dorpje verderop alwaar we ontvangen werden met een heerlijk glaasje bubbels. Langzaam druppelden al onze gasten binnen en de oesterman sleet inmiddels zijn eerste oesters, uiteraard nadat wij deze als eerste geproefd hadden!
Sebastiaan had ervoor gezorgd dat er een giftenbox voor de NCFS stond en er werd royaal geschonken. Nadat alle gasten binnen waren, gingen we naar een andere ruimte alwaar er een geweldige open keuken was opgebouwd.

Twee prachtige lange tafels stonden klaar voor een heerlijk diner. Prachtige boeketten op tafel, geweldige inrichting en lieve koks in de keuken. Al mijn favoriete gerechten kwamen voorbij. Van sushi tot eendenlever, van tournedos tot epoisses, tot crème brulee. Ook voor entertainment was gezorgd. Drie geweldige mensen zorgden de hele avond voor zang, muziek en entertainment.
Tijdens het diner werd er ook nog een speech gegeven door zowel mijn zus als Sebastiaan en keken we middels korte fotosessies op een groot scherm terug op mijn leven tot dusver.
Het was emotioneel, maar vooral ook liefdevol.
Met een lach en een traan.

Vervolgens gingen we naar een andere ruimte; zo een kroegje in. Daar hebben we de rest van de avond al swingend, etend en drinkend door gebracht. De muziek was uitmuntend (wat een geweldige zangeres!) en de sfeer was top!

Ik heb zo onwijs genoten! De glimlach op mijn gezicht was er niet af te krijgen.
Mijn gezicht gloeide van plezier! 
Ook de volgende dag leefde ik in een soort roes. Ik bleef maar glimlachen!
Het is zo bijzonder om al je lieve familie en vrienden bij elkaar te hebben en met elkaar het leven te kunnen vieren. De sfeer was zo warm en zo liefdevol. Ik voelde me gedragen door iedereen.

Lieve gasten; ik vond het heerlijk dat jullie deze avond met ons wilden delen. Maar ook dank aan alle lieve mensen van 'Van der Loo'. Ik vind het heel bijzonder hoe betrokken jullie zijn en wat een geweldig werk jullie leveren.
Maar bovenal: lieve, lieve schat, bedankt voor dit fantastische feest!!!

Reacties

  1. wauw... wat leuk en wat lief van iedereen! kippevel kreeg ik toen ik je blog las...
    Hopelijk volgen er nog vele vele verjaardag als deze :-)

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve griet, wat geweldig dat je zo'n mooi feest hebt gehad met alle lieve mensen om jou heen! GEWELDIG!
    En ook nog gefeliciteerd! Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeee... klinkt super! Wat een schatje zeg, die vent van jou! x Tinka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super,zeg !!! Nog van Harte Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent een prachtig mens!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261