Gewoon blij!

Over de dingen waar ik de afgelopen dagen blij van werd:

1. Woensdagavond ging ik dus fijn naar huis!
Heerlijk met mijn mannen geknuffeld en de volgende dag alleen maar genoten van het domweg thuis zijn. Mijn buik was wel even van slag door mijn thuiskomst, maar kwam gelukkig na bijna 48 uur weer vanzelf op gang.

2. Al een tijdje geleden hadden we een weekendje weg gepland met lieve vrienden en we besloten om het door te laten gaan. Dus pakte ik mijn easypumps in en togen we vrijdagmiddag richting Zeeland.
Genieten was het! Van de gezelligheid, de vrolijkheid van de kinderen, het samenzijn, de zonnestralen en de 'soort-van-rust'. Ik twijfelde vooraf eerlijk gezegd best een heel klein beetje of het nu ook verstandig was, maar ik ben oprecht blij dat we zijn gegaan.
Ik riep ook een paar keer uit hoe heerlijk het leven is en hoeveel fijner het was om hier (zeeland dus) te zijn dan in het Haga te liggen wachten. Kijk maar:


3. De medicatie die ik intraveneus krijg toegediend wordt geleverd in easypumps. Voor de niet-kenners; dit zijn een soort ballonnetjes die langzaam leeg lopen. Ze zijn net te groot voor in je broekzak en de hele dag met een schoudertasje lopen, vind ik te zwaar. Dus liep ik al jaren met een suf heuptasje van de fabrikant, echt reuze a-seksueel. De laatste dagen in het Haga stelde ik mezelf een doel; een nieuw en vooral hip heuptasje vinden. Sla Google er eens op na en je vindt (bijna!) niets. Ik stuitte onverwachts op de website van Hippers en vond er een geweldig leuk tasje. Niet alleen superhandig (kan aan mijn riemlussen en aan de bijgeleverde riem) maar ook nog eens super hip! Helemaal blij mee!


4. En natuurlijk waren er meer hoogtepunten. Kleine dingen waar ik blij van wordt, mijn eigen #genietmomenten:
- 'Pluk van de Petteflet' kunnen voorlezen aan Vic zonder naar adem te happen,
- De achtertuin die zo prachtig in bloei staat,
- Koffie uit ons eigen koffiezetapparaat (met versgemalen koffiebonen!),
- De lieve kaartjes in de brievenbus,
- Naast Sebastiaan in bed te kunnen liggen, onder mijn eigen dekbed,
- Met z'n drietjes kroelen in de keuken,
- Vic die opeens zo goed woordjes en zelfs al zinnetjes kan lezen,
- ....

Gewoon blij dus!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267