Gewoon 'outrunnen'.

Op zondag 7 april aanstaande ga ik meedoen met Outrun CF 2013.
Twee jaar geleden liep ik ook al mee, vorig jaar lukte het helaas niet.

Eigenlijk mijd ik CF-bijeenkomsten, ik neem het segregatiebeleid erg serieus.
Maar dit is buiten, op de boulevard van Scheveningen.
En ik wil gewoon, samen met mijn 'cysters en fibro's', een vuist maken tegen CF.
Zo voelt het en dat is wat ik wil.
Bewijzen dat die stomme CF mij er niet onder krijgt.

Helaas kan Sebastiaan hoogstwaarschijnlijk niet mee, maar hand in hand met Vic zal ik die mijl gaan lopen!

Het zou leuk zijn om met Outrun CF geld op te halen.
Mocht je mij dus willen sponsoren voor Outrun CF 2013, wil je mij dan mailen?
Het liefst op mijn persoonlijk mailadres en heb je dat niet; mara<punt>sebas<apestaartje>hotmail.nl

Het is absoluut geen verplichting, het gaat immers om het samenzijn.
Maar ik zou het gewoon leuk vinden om namens 'Gewoon Mara' een bedrag te kunnen storten.
Wie doet er mee?

Reacties

  1. YEAH Cyster!
    Superleuk dat je weer meeloopt!

    We gaan er absoluut zeker met zn allen een heerlijke zonnige middag van maken!

    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga ook proberen om te komen!!!!! hoogste tijd om een foto van jou te mailen anders herken ik je niet hoor ;-)

    liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261