Gewoon een update.

Eigenlijk heb ik te melden dat er weinig te melden valt.. Goed teken!
Nou ja, het is niet zo dat er niets gebeurd.

Ik ben inmiddels weer volop bezig met sporten. Drie keer per week beul ik mezelf weer af op de cardio-apparaten en met de krachttrainings-apparaten. Ik heb bijna alles weer dusdanig opgepakt dat ik op mijn oude niveau train.

Verder draai ik nagenoeg het dagelijks leven weer. Breng en haal ik Vic van school, doe ik soms een huishoudelijk klusje en ben ik begonnen met gezellige koffiebezoekjes.

De enige 'maar' is dat mijn kuchje weer terug komt. Het is zo'n heerlijkheid als ik na een iv-kuur niet meer hoest. Gewoon niet meer hoest!
Maar vaak na een aantal weken komt het helaas weer terug en daar zit ik nu middenin. Het zijn de simpele dingen in het leven die dan net weer wat minder vanzelfsprekend zijn:
- hoesten als ik me tijdens het slapen van zij naar zij draai.
- hoesten als ik van binnen naar buiten ga
- en andersom
- hoesten bij het opstaan
- hoesten bij inspanning
- maar ook gewoon zomaar tussendoor
- hoesten als ik met Vic een liedje zing voor het slapen gaan.

Het geeft niet, het is nu nog minimaal, maar ik duim dat het daar ook blijft. Dat zou reuze zijn!
Ik ben niet benauwder, heb voldoende lucht, maar dat hoestje (en het bijbehorende sputum) mag van mij weg.

Reacties

  1. Fijn dat je weer alles hebt opgepakt :-)
    Minder fijn dat hoestje weer terug komt :-(

    sterkte
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267