Gewoon herfstvakantie.

Afgelopen week had lieve Vic herfstvakantie. Hier een fotoblogje van de dingen die we ondernamen:

We gingen naar de 'Pure markt' in Den Haag waar Vic mocht schilderen.
En inderdaad; zijn vinger in het verband! Tijdens een fietstocht (op de eerste dag van de vakantie!)ging hij onderuit op zijn fietsje en scheurde hierbij zijn nagel aan één kant open. Oeiiiii, pijnlijk!
Met opa Cee gingen we naar het tuincentrum alwaar de kerstmarkt helaas al weer begonnen was. Vic vond het prachtig en keek zijn ogen uit!
Met vriendinnetjes een dagje naar Plaswijckpark. Wat was het leuk! En omdat het thema Halloween was, kon Vic geschminkt worden. En nee: 'ik ben geen batman, ik ben een vleermuis!'. Dussss.
Het hoogtepunt van zijn vakantie was toch wel dat hij bij zijn beste vriendje ging logeren. Twee vierjarige boefjes bij elkaar die vanaf drie uur 's nachts alleen maar hebben liggen keten tot de volgende ochtend..!
De volgende middag hebben we dan ook samen in het grote bed gelegen voor een middagdutje en dat was voor mij wel echt weer een #genietmoment.

Maar ook de kleine dingen die we ondernamen, maakten hem blij. De verjaardagsbezoekjes, samen met de auto door de wasstraat, de tuin snoeien en ook nog:
Naar de pompoenenboerderij! Hij keek er al dagen naar uit en was dolgelukkig toen hij zelf een paar mooie pompoenen mocht uitzoeken.
En natuurlijk patatjes eten en een milkshake drinken bij de grote, gele M.

Vandaag ging hij weer naar school en had hier eigenlijk niet zo'n zin in.
'Ik blijf liever thuis bij jou', was zijn verklaring.
Nou, als ik voorgaande terug zie, snap ik dat wel :).

Reacties

  1. Heerlijk! Moet vooral lachen om die ketende jongens! Haha. Vanaf 3 uur wakker.. Poehee.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267