Gewoon fijn!

Vorige week had ik het er toevallig met Sebastiaan over: hoe goed het voor mij was geweest dat ik in 2011 de 'I outrun CF' had meegelopen. Na maanden (soms letterlijk) lam geslagen te zijn geweest door de CF en na maanden onrust in mijn hoofd te hebben gehad door de CF, besloot ik middels de loop een vuist te maken tegen CF. Ik zou het leven weer in eigen handen nemen. Dat ik drie weken daarna werd opgenomen, voelde niet meer als falen. Mijn deelname had me een enorme energieboost gegeven.

Miss Piggy kondigde aan dat er dit jaar opnieuw een 'I outrun CF-loop' plaats gaat vinden. Helaas, helaas kan ik dit jaar niet meedoen. We hebben al een andere, belangrijke afspraak staan. Jammer, ik had er graag weer gestaan met alle CF-collegae op zo'n heerlijke plek als Scheveningen.
Het is prachtig om te zien dat er zo veel leuke, inspirerende initiatieven zijn in de strijd tegen CF. Ik denk bijvoorbeeld aan Aap in Actie in samenwerking met De Verrassingstas (ook Vic heeft natuurlijk deze schattige apen in bezit). Maar ook aan Run for your Son.

Ik ben niet iemand die zal vragen of een ander deel wil nemen aan dit soort initiatieven. Ik wil jullie niet stalken en zelf de keuze geven wat je doet. Daarom heb ik besloten gewoon eenmalig hier op mijn weblog aandacht te besteden aan dit soort initiatieven. Ik ben namelijk blij dat deze mensen er zijn! Iedere extra euro helpt mee in onze strijd.

Reacties

  1. Hey hey!
    Wat lief dat je het even in the picture brengt!

    Wel heel jammer natuurlijk dat je niet kan komen dit jaar, ik vond het echt SUUUUPER tof dat je vorig jaar meeliep!

    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!

    Ik ben Laura van Aap in Actie, en ook ik wil even zeggen dat ik het super lief vind dat je aandacht schenkt aan de actie!! En niet alleen aan "die van ons", maar ook aan andere acties! Wij willen ook zeker niet dat mensen anderen iets opdragen, naamsbekendheid is net zo goed! Dus bedankt!!
    Iedere euro is er 1, een euro dichterbij medicijnen die het gaan winnen van de CF!

    Groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De apen zijn niet alleen een super initiatief, maar ze vallen ook in de smaak; mijn kleine meisje slaapt elke nacht heerlijk met zo'n lief aapje in haar armen :-)
    x Tinka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb pas op mijn werk 2 apen gekocht: de man van mijn collega gaat schaatsen (Weissensee) voor CF! Goed initiatief van hem he? en de kids vinden de apen fantastisch!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261