I outrun Cf too - part two

Vanochtend gingen we op tijd weg voor onze rit naar Scheveningen. Gezien de weersverwachtingen was een laat vertrek niet handig, dus met veel gemak en zonder wachten kozen we een plekje in de parkeergarage bij het Kürhaus. Toen ik Sebastiaan vroeg wat we eerst zouden gaan doen 'naar het strand of een bakje?', koos kleine Vic bijdehand voor een bakje :).
Natuurlijk zijn we daarna het strand opgegaan. Vic stoer voorop in zijn nieuwe 'boppiewarmer' en met de handjes in de zakken.

Na de lunch verzamelden we voor de loop! Ontzettend leuk om alle CF-collegae en andere wandelaars te ontmoeten en natuurlijk Djuna, de initiatiefneemster van de sponsorloop.

Gewapend met de NCFS-vlag, gehuld in onze 'I outrun CF-kledij', maakten we vervolgens de boulevard onveilig. Vooral de start vond ik bijzonder; vol trots keek ik opzij naar mijn heerlijke mannen en ik kon alleen maar zo dankbaar zijn dat we er mochten zijn!
Na ongeveer een kilometer moesten Sebastiaan en Vic helaas afhaken, omdat Vic toch wel erg moe was. Zijn middagslaapje hadden we overgeslagen en we waren natuurlijk al een tijdje in Scheveningen. Ze zochten samen nog even het strand op en ik ging verder voor die mijl. Eerlijk gezegd duurt zo'n anderhalf kilometer toch echt wel langer dan je van te voren bedenkt...
Maar met het zonnetje op het gezicht en het fijne gezelschap liep ik het uit! De voorlopige sponsoruitslag ligt iets hoger dan 3500,- en daar wordt de NCFS vast heel blij van.

Ik ben blij dat ik gisteren op de valreep heb besloten mee te doen, ik had het niet willen missen: het saamhorigheidsgevoel en de innerlijke tevredenheid die het bij mij heeft opgeroepen.
Wat mij betreft een geslaagde en een bijzonder(e en) fijne dag!

Reacties

  1. Fijn dat het zo'n top-dag was. Knap dat je de mijl hebt uitgelopen, vooral omdat je zo'n fan van wandelen bent. Lieve groetjes, Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh helemaal geweldig!!!!! Ik ben ongelooflijk trots op je!! Wat een overwinning, vooral na zo'n ziekte periode!!! Hopelijk heeft het je goed gedaan qua gezondheid!! Hou je taai!!

    liefs Xan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om jullie te hebben ontmoet!!

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hè? Mooi hè?
    Ik vond het super om je weer eens te zien. En je mannen! Vic is in het echt nog knapper dan op foto's. Je mag met recht trots zijn op je gezin meid! Jullie doen het hartstikke goed.
    Hopelijk heeft de zilte zeewind meteen nog wat gekke beesten weg kunnen blazen en zet de lente in jou zich ook door.
    Zoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig van je Mara en zo leuk die foto van je mannen met de handen in de zakken van de boppiewarmer.
    hartelijke groet van J. te H.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superdesuper dat je er was!
    Echt tof om jou en je gezinnetje te ontmoeten!
    YEAH!!!

    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moppie,

    Zit achter compu te glunderen van trots en ben blij voor je dat je deze overwinning op je conto mag bijschrijven! Enjoy the sun, - can you feel it?
    Liefs,
    M. uit H

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Go Mara Go Mara Go Mara!!!
    Echt geweldig tof super vet gaaf dat je dit hebt gedaan!
    En wat een prachtige foto van je mannen; zo vader zo zoon!
    Zet hem op hè? Ik hoop je binnenkort te zien bij de Jazz it Up show van een zekere gymvereniging. :)

    Leef met heel je hart!!!

    xx Mel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Mara,

    Ik sluit me aan bij alle voorgaande reactie's.
    Helemaal TOP van je!!!

    By the way, complimenten voor iedereen. Ten eerste omdat het voor Mara zo geweldig is en ik vind jullie zo leuk schrijven. Leuk om te lezen allemaal.

    Good Luck everybody!

    X, An

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat tof dat je hebt meegedaan! Wat een bijzondere ervaring moet dit voor je zijn geweest.

    Dikke kus van je buuvie M.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261