En?

De meest gestelde vraag de afgelopen dagen is wel: 'En? Voel je al wat?'
Afgelopen woensdag ben ik weer begonnen met de kuur. Toevallig startte ik de vorige keer ook op de woensdag en dacht ik op zondag opeens 'hee, ik voel verschil'.
Gisteren was het ook zondag, dus riep ik heel dapper en heel hard in het rond: 'het lijkt wel wat rustiger te voelen'. Maar om heel eerlijk te zijn, voel ik nog niet echt verschil.

Omdat het gisteren nu eenmaal zondag was en ik op zondag me dus van mezelf blijkbaar beter behoor te voelen, besloot ik 's ochtends te gaan minderen met mijn paracetamol (ook dat slik ik in flinke hoeveelheden vrolijk door). Niet echt een goed idee bleek.
Ook vandaag moest ik van mezelf minderen met de paracetamol (het is immers de maandag na DE zondag). Aankomend op mijn werk voor een vergadering vroeg ik me af wat ik in hemelsnaam kwam doen. Maar na het slikken van een goede dosis paracetamol en even afwachten, hield ik het weer vol.

Natuurlijk moet ik een keer stoppen, ook om te bezien wat de kuur nu voor me doet. Heb ik verhoging zonder? Hoest ik dan weer meer? Maar het leeft zoveel prettiger met.
Ach, deze week volgt er gewoon weer een zondag! Misschien is dit dan DE zondag.

Reacties

  1. Hoi Mara!
    Via jouw reactie op mijn blog ben ik hier eens komen kijken.
    Wat leuk dat je ook een blog bent begonnen!

    Ik wens je veel succes en beterschap met de kuur!
    x, Djuna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mara,

    Ik lees ook je blog en vind het echt "kl*te" dat het minder met je gaat. Dapper dat je nog gaat werken, hoe houd je dat toch vol? In ieder geval heel veel succes en sterkte!
    Knuffel van Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi moppie
    ik volg je nu ook trouw!
    even dikke kroel en kussie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261