Start met bloggen

Daar gaan we dan... Het eerste bericht op mijn zojuist opgestarte blog. Ik voel me nog een beetje onhandig hier in 'bloggerland'. Dit is dus echt even een opzetje, een probeersel.
Waarom een blog??? Eigenlijk zijn er meerdere redenen; mijn ziekte (CF) houdt me de laatste tijd aan huis en ziekenhuis gekluisterd. Dit lijkt me een snelle manier om alle lieve mensen om mij heen te informeren over mijn welzijn.
Daarnaast is het bijzonder dat ik, juist met mijn CF, moeder heb mogen worden van onze prachtige zoon Vic. Ik wil graag met jullie delen hoe het is om moeder te zijn met een beperking, mogelijk ook ter inspiratie of demotivatie voor anderen.
Verder een kijkje in ons dagelijks leven.

Goed, plaatsen maar en kijken hoe dit verder werkt. Later meer ;)

Reacties

  1. Wat leuk dat je besloten hebt te gaan bloggen!
    Al is de aanleiding dat natuurlijk niet...
    Als je blogtechnische vragen hebt hoor ik ze graag. Je komt natuurlijk in mijn favorietenlijst.
    Veel schrijfplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeee Mara, jij laat er geen gras over groeien!
    Heerlijk om jullie op deze manier een beetje (beter) te kunnen volgen, in hopelijk snel weer goede, maar ook in de huidige slechtere tijden. Geef je mannen maar een hele dikke knuffel van ons!
    liefs, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261